premiile tv mania by otrava!

9 dec. 2009


in seara asta au fost premiile tv mania.
  • "Cel mai bun reality-show" - "Cireaşa de pe tort"
  • "Cel mai bun transfer" + "Cea mai bună emisiune de divertisment" - "Divertis"
  • "Cel mai bun realizator de talk-show" - Radu Moraru
  • "Cel mai bun serial românesc" -  "Regina".
  • "Cea mai bună emisiune-tabloid"- "Happy Hour"
  • "Cel mai bun comentator sportiv" -  Emil Grădinescu
  •  "Cea mai bună emisiune de ştiri" - Pro TV.
  • "Cel mai sexy star tv" - Radu Vâlcan
  • "Cea mai sexy vedetă tv". Mirela Zeţa
  • Premiu special pentru proiect cultural: Restaurare TVR.
eu vedeam altfel castigatorii:
  •  "Cel mai bun reality-show" - Ratacit in tara mea cu Mircea Geoana, Realitatea si Antena 3
  • "Cel mai bun transfer" - ilinca vandici de la fc cocos la vfb marica 
  • "Cea mai bună emisiune de divertisment" - Observator, Antena 1
  • "Cel mai bun realizator de talk-show" - teo trandafir la egalitate cu puiu si jul de la etno tv
  • "Cel mai bun serial românesc" - Sa il bagam sub pamant SRL pe Basescu, Realitatea si Antena 3
  • "Cea mai bună emisiune-tabloid"- Sinteza Zilei
  • "Cel mai bun comentator sportiv" -  corneliu vadim tudor la confruntarea din primul tur dintre geoana, basescu si antonescu
  • "Cea mai bună emisiune de ştiri" - La naiba sa povestim
  • "Cel mai sexy star tv" - Naomi la egalitate cu Oana Turcu
  • "Cea mai sexy vedetă tv". Nikita
  • Premiu special pentru proiect cultural: Trasniti in Nato

4 comentarii:

Anonim spunea...

baaai, si ce s-a intamplat cu emisiunea mea favorita "ligament" ???

aveam tricoul facut deja si mi-am dres si o sepcuta cu logo-ul emisiunii.

otrava spunea...

ligament a castigat premiul la cea mai tare emisiune medicala a anului

Anonim spunea...

cred ca de suparare oana cuzino si-a tras freza emo si s-a asezat pe treptele de la metroul din romana asteptand putina compasiune.

nici lamele nu mai sunt ce-au fost.

vorbind serios, ma mir ca ApropoTV nu a luat nimic.

Alex spunea...

ai telecomanda ca a mea. nu stiu de ce, dar am simtit nevoia sa spun asta. numai bine! :)