nea Gica!

20 dec. 2009


nea gica este un personaj fara care nu as concepe existenta blocului meu. dimineata, seara, oricand, in fata blocului sta nea Gica. un batranel, pe care il stie toata lumea, habar nu am ce varsta are, dar vioi, adica tot timpul e in priza. acum in perioada asta in care ninge la greu nea Gica e cu lopata in mana si da zapada din fata blocului si nu numai. "lucreaza" si in fata magazinelor de pe magheru. nea Gica este foarte simpatic, este mplicat in toate problemele blocului, ii ajuta pe muncitorii care s-au ocupat de consolidare.  nea Gica e omul bun la toate. nea Gica m-a ajutat sa scap de canapeaua veche, de fotolii si tot nea gica a carat patul, dulapurile, mobila de bucatarie, parchet, gresie, faianta. de fiecare data pentru 10-20 de lei nea Gica te ajuta. sambata nea Gica a luat lopata si a dat zapada de langa masina. nea Gica este si un om bun, ii place sa faca conversatie insa vorbeste foarte repede si iti este un pic greu sa il urmaresti. pe nea Gica il stiu de cand eram mic, il cunoaste si pe tata, imi mai vorbeste despre el cand ma vad cu el prin fata blocului. nea Gica locuieste intr-o boxa din subsolul blocului insa cel mai mult sta in gangul dintre cele 4 scari. il stie si pe babu, se joaca de fiecare data cu el si imi spune ca trebuie sa ii pun neaparat botnita. chiar are simtul umorului si pentru ca e singur si un om care de fiecare data te ajuta imi este simpatic. sambata tusea si a raspuns maios ca nu e de la raceala e de la boala KENT si mi-a aratat tigara pe care o tinea in mana. blocul asta eu il asociez cu nea Gica si pentru ca a venit perioada asta in care trebuie sa te gandesti mai mult la oamenii amarati vreau sa ii multumesc pentru tot omului meu nea Gica.


p.s. maine o sa va povestesc in premiera cum am trait ziua de 21 dec 1989 cu gloante in casa si armata pe la usa.

1 comentarii:

Doina Goanta spunea...

nea gica, ce baiat ...