imi doresc un craciun fara SMS-uri penibile!

15 dec. 2009


"Fie ca sarbatoarea sfanta a Craciunului sa va umple casa de dragoste, lumina, fericire si liniste sufleteasca!" ti se pare cunoscut? daca si tu ai primit sms-ul asta anii trecuti de craciun nu e ceva nou. eu l-am primit. daca tu l-ai trimis nu e chiar ok. sms-urile astea cu urari luate de pe net si trimise la kilogram tuturor oamenilor din lista mi se par penibile. si an de an ma trezesc cu ele pe telefon in aceasta perioada. nu vreau sa par nesimtit si sa nu apreciez ca omul ala trimite un mesaj insa mi-ar placea sa primesc un mesaj gol decat mizeria asta. aste este un limbaj de lemn de care ma feresc cat pot de mult. nu are nimic uman in el. este pur si simplu aruncat ca sa fie. stiu ca e greu pentru ca in telefon ai sute de numere si trebuie tuturor sa le trasmiti ceva insa in vremurile in care si adidasii din picioare se pot personaliza, parca un mesaj simplu cu 2 cuvinte frumoase in el fac mai mult decat 1000 de mesaje din astea copy paste.mesajele aste cred ca ne tampesc, sunt atat de reci si de impersonale incat ne irita. tu dace te vezi cu un prieten pe strada in perioada asta ii spui textul asta: "Frumusetea Sarbatorilor de Iarna sa va gaseasca in case alaturi de cei dragi. Aceasta sarbatoare sa va aduca multa sanatate, fericire si implinirea tuturor dorintelor?" cine naiba vorbeste asa in viata de zi cu zi. daca ai primit un mesaj din asta mai penibil decat cele 2 de mai sus te rog sa imi spui. si va urez tuturor macar atat sa nu primiti si mai ales sa nu trimiteti astfel de mesaje.

2 comentarii:

DRIcollection spunea...

De la mine nu o sa primesti sigur :)

La Rose Jaune spunea...

Am senzatia ca dorinta nu ti se va indeplini. Hihi...