nu imi place iarna....DELOC!

19 dec. 2009


Nu stiu care e faza cu oamenii care se nasc intr-un anotimp si se simt foarte bine in perioada aia, eu sunt nascut iarna dar nu ma omor absolut deloc dupa iarna. Tata imi povestea ca in parcul de la gradina icoanei am vazut zapada pentru prima data si am fost fascinat. Cica imi placea mult. Acum nu mai vreau sa aud de zapada, de frig. Pur si simplu astazi simteam ca nu mai pot de frig. Imi doream mai mult ca niciodata sa ajung acasa. M-a omorat frigul. Aveam superstarurile ude fleasca. Nu mi place deloc iarna. Nu mai stiu cate haine sa imi pun pe mine, de fiecare data cand merg undeva 10 minute doar ma dezbrac de geaca, fular, caciula, toale. Nu imi place zapada care se topeste, flescaiala aia murdara, nu imi place muntele ala de zapada de pe balcon si peste toate cel mai rau este frigul. Nu-mi place sa merg prin zapada, sa sar peste gropi si sa sfarsesc prin balti bine camuflate de zapada, nu-mi place sa dau zapada jos de pe masina, nu imi place ca imi aluneca baschetii si trebuie sa ma incalt cu ghete pe glezna, nu-mi place ca e frig in casa, nu-mi place ca strazile sunt pline de zapada si inevitabil toata lumea a fost surprinsa ca a nins. Asta e o probleme veche la noi. Cum ninge putin cum apar niste speriati la tv si spun ca au fost luati prin surprindere. Ca nimeni nu se astepta sa ninga. Asa si e. cand a nisns vreodata in Romania in decembrie? Iarna nu-i ca vara si tot asa. Nu imi place pentru ca la birou e cald si un tricou e de ajuns insa afara mori de frig si sunt obligat sa ma “incarc” cu un pulover, nu-mi place pentru ca nu pot sa il plimb destul pe babu, nu-mi place pentru ca nici seara nu imi mai vine sa ies pentru ca e prea frig, nu-mi place pentru ca eu sunt dependent de caldura, mare, soare, tricouri, bascheti si ochelari de soare.

1 comentarii:

La Rose Jaune spunea...

Esti o fiinta solara nascuta printre gheturi... (e cam incomod in perioada asta).