2 povesti reale din 16 decembrie 2009!

16 dec. 2009


am o durere infioratoare de spate. ma misc ca un robot. stau in pat cu o sticla plina cu apa calda la spate. dar nu despre durerea mea de spate vreau sa va spun. pe la 1 fara ceva ma ridic cu greu din pat si trag o fuga pana la posta de la rosetti. aveam de depus niste bani pe un card si era mai aproape posta din rosetti decat unul dintre sediile bancii respective. ajung in fata postei ora 1. afis mare la intrare de la 1 la 1:30 se face schimbul de tura. un portar la intrare nici nu vrea sa auda solicitarea mea de a intra inauntru. plec de acolo si ajung la un oficiul postal pe campineanu, pe langa cuando. acelasi mesaj. 2 femei inauntru schimbau si ele tura. ma intorc la posta de la rosetti. era 1:20 si astept 10 minute impreuna cu 3 oameni pe la 70 de ani si 2 femei pe la 60. discutau depsre politica, despre cat de pervers a fost crin antonescu, de ce sassu nu l-a lasat pe basescu sa vina la tvr la confruntare si despre omul care i-a dezamagit cel mai mult dupa revolutie: emil constantinescu. la 1:35 portarul ne lasa sa intram. eram verde de frig. femeile abia se asezau la calculator si erau ambele ture 2 femei la un calculator. adica ele 30 de minute doar au socializat ca sa intre mai usor in paine. nu puteau oare sa ne lase sa stam si noi inauntru la cald sa asteptam? si la 1 jumate "atacam" ghiseele. am depus banii si acum ma intorceam acasa.


in fata ambasadei americii un tigan alerga de mama focului si cand ajunge in dreptul meu arunca un pumn de bani. bancnotele cad pe langa mine. in spatele tiganului la 15 metri un batranel striga: "opreste, hotul, mi-a furat banii". nu am apucat sa il tin pe tigan pentru ca mi-am dat seama tarziu ce s-a intamplat insa a fost oprit de un jandarm care pazea ambasada. eu m-am aplecat si am strans banii. erau cam 3 milioane de lei vechi. am recuperat tot si m-am dus la batran. i-am dat banii si omul nu mai stia cum sa multumeasca tuturor. m-a impresionat batranul la fel de mult cum m-a umplut de furie hotul ala oridinar. daca povestea din postul trecut era prea trista pentru aceasta perioada a anului, cu toate ca era fictiune. cea de azi e si reala si mult mai trista. au trecut 20 de ani de la revolutie si cu toate astea romania mea nu e asta.

3 comentarii:

PUGinbucharest spunea...

Diferenta dintre cele doua povestiri este ca acesta are un final fericit si asta o innobileaza ;)

notalent369 spunea...

si pe mine ma scarbesc situatiile astea ingrozitor..ambele povestite de tine!..prima pentru ca o patesc de fiecare data cand merg la posta (cand am prins schimbarea de tura, ploua torential), iar a doua pentru ca ma ingretoseaza orice act jalnic precum furtul si inselaciunea...dar vorba mopsului, noroc ca s-a terminat cu bine. sunt convinsa ca batranelul ar fi fost sfasiat daca nu avea norocul de oameni buni pe langa el.

PUGinbucharest spunea...

Da da. Stie mopsul ce stie. El a vazul multe la viata lui .. de un an jumate :)
@notalent: nice to hear of you again