asta e cea mai tare oferta EVER!

17 dec. 2009


Metro ofera clientilor care cumpara un televizor LCD Samsung 32B530 un bonus constand intr-un borcan cu castraveii murati Aro de 4,25 litri, oferta fiind inclusa in catalogul cu promotii valabil în perioada 17 – 31 decembrie. televizorul din promotia retelei de magazine costa 1.900 de lei, cu TVA, are o diagonala de 81 cm si este full HD. acelasi borcan de castraveti este oferit si pentru cumpararea televizoarelor LCD LG (modelelul 37LG2100, care costa 1.998 lei, si 26LH2000, la pretul de 1391 lei).nu stiu acum daca e exact acelasi borcan :) daca exista pe piata oferta mai buna decat asta va rog sa imi spuneti.

2 comentarii:

Doina Goanta spunea...

eu am deja un LCD, dar pentru oferta asta irezistibila ma duc sa-mi mai iau unul !!!! siiiincer!!!

PUGinbucharest spunea...

Nu stiu de ce ai pus reclama asta aici . Mie mi se pare super oferta: Un borcan de muraturi la 25de mil.... pai e pomana ! imi iau doua daca mai prin :)
asa ceva numai la Romanica mai vezi...