Paganini e nepotul meu!

18 ian. 2010



azi a venit mama de la cta. si stand de vorba a scos din geanta un ziar: adevarul de seara din arad. pe prima pagina sus o poza cu un pustiulica cu trimitere in ziar la interviul "Ştefan Opriţa Şimonca este îndrăgostit de Paganini" pustiul are 9 ani, este unul dintre cei mai talentati copii din romania, canta la vioara cu filarmonica din arad si peste toate astea este nepotul meu. mi s-a facut un pic pielea de gaina cand am citit inceputul articolului care amintea de tata:

"Este stră-strănepotul regretatului actor Gheorghe Şimonca şi unul dintre cei mai talentaţi copii pe care îi are Aradul." 
pustiul vorbeste in interviu despre pasiunea sa pentru vioara dar si despre dragostea pentru dramaturgie, teatru, sport, natura:
'Părinţii au început să mă ducă la Filarmonică pe când aveam doar şase luni. Mi-a plăcut atât de mult sunetul viorii, încât am înţeles că asta vreau să fac. Astfel, pe la trei ani am început să mă joc cu ea, iar de la cinci ani am început studiul aprofundat cu bunicul meu...."

0 comentarii: