Anul socializarii!

1 ian. 2010


am inceput anul virtual 2010. piticu si dragos stanca au fost invitati la realitatea sa vorbeasca despre nebunia twitter - facebook - hi5. in 2009 platformerele de socializare ca Facebook, Twitter, Hi5, sau MySpace au fost la mai mare cautare decat veteranul e-mail.

in 2009 retelele de socializare din Romania care au avut cea mai mare crestere de utilizatori au fost Facebook (care si-a dublat traficul) si TPU.ro, care a crescut de la sub 200 de mii la peste 800 de mii de vizitatori unici, din martie pana in noiembrie 2009, scrie Realitatea. si romania a fost prinsa de febra. peste 4 milioane au cel putin un cont pe una din platforme.un studiu realizat recent de Mercury Research arata ca 4 din 10 romani care navigheaza pe net au un cont pe cel putin o retea de socializare.

eu sunt la inceput cu twitter-ul. acum ma acomodez. am vazut ca mihaela radulescu are 2 prieteni pe care ii urmareste: dani otil si stefan banica junior si ca oricine poate sa fie amic cu obama, j.lo, surorile williams, paris hilton, donald trump, dar si cu mihai treistariu, basescu, geoana, crin antonescu sau felix motanul voiculescu.



pana una alta eu il urmaresc pe Ashton Kutcher. iubitul lui demi moore. ei da. chiar el. azi am intrat si eu pe la 1 pe twitter si ce vad? ashton al meu a trimis o poza cu el si cu demi de la revelion si mai pe seara a revenit cu un video ii care ne ureaza un an bun tuturor. eh mai ziceti ceva. am prieteni de prieteni. nu?

PS Sa aveti un an bun. Va urez un 2010 un pic mai rau decat 2011 :)

PS2: baba face senzatie pe site-uri cu mopsi (PUG)  poti sa il votezi AICI pe moderndogmagazine.com sau poti sa ii admiri AICI poza de pe cutepugpics.

1 comentarii:

Neli Hristozova spunea...

Hey, you, happy new year :]
I don`t know you but I have to say, you have such a good taste for movies!
I wish you all the best!