chill

2 ian. 2010



ce urat a fost azi afara. am facut cateva poze de pe terasa. zi ploioasa. urat. am iesit cu sandra din casa abia pe dupa-amiaza. am fost la masa la city grill cu irina. am mancat cate ceva apoi am fost sa il vedem pe maurice. nu Bejart sau Ravel, Maurice este cel mai frumos pisoi pe care l-am vazut EVER. este pufos, gri si extrem de simpatic. ne-am jucat putin prin casa cu soarecele care este atarnat de usa si alte jucarii speciale pentru pisici. am vorbit, am ras mult, ne-am dat seama cat de mica e lumea si cum pe facebook poti sa gasesti prieteni comuni :) am vrut sa il furam pe Maurice insa tentativa a esuat. apoi am mers sa vedem Sherlock Holmes. prima data la cnemapro unde era o coada imensa si bilete doar in primele 2 randuri, apoi la mall cotroceni unde erau 10000000 de oameni la coada si in final la plaza unde nu am gasit loc de parcare. am sfarsit ziua la St. Patrick Irish Pub pe Lipscani cu razvi si ozi. o zi buna. maine incercamiar sa mergem la film. sa vedem daca si reusim....


1 comentarii:

Irina spunea...

Este greu sa fii cel mai frumos pisoi dar cineva trebuie sa o faca si pe asta :)