a dat la ziar!

19 ian. 2010


nu ti s-a intamplat sa te intrebe cineva daca oameni care au aceleasi nume de familie sunt cumva rude? exista genul asta de persoane. adica pe mine ma intrebau unii daca ilie dumitrescu este copilul zinei dumitrescu, daca adrian nastase nu e fratele lui ilie nastase. in general treaba asta o faceau niste rude de la tara. la oamenii astia mergea si treaba cu "am citit eu in ziar", "a scris la ziar", "a dat la televizor". tot oamenii asta il intrebau pe tata daca stela popescu nu e combinata cu arsinel sau daca stefan banica junior nu a fost combinat cu emilia popescu. genul de oameni "am vazut la televizor" sau "a dat la ziar" este un gen foarte dubios. oamenii nu pot sa fie convinsi ca "la ziar" sau "la televizor" nu inseamna neaparat si ca e adevarat. presa e libera sa scrie ce vrea, tabloidele isi fac materialele citand "surse din apropiere care au dorit sa isi pastreze anonimatul" spun ca X are pene pe spate. ce am invatat eu in facultate cu stirea care trebuie verificata din 3 surse este o poveste desueta. o stire despre o ploie normala in bucuresti suna asa la tv: "nu se mai poate circula, curentul oprit, copaci cazuti, inundatii, strazi pe care nu se mai poate circula". dupa ce stirea a aparut la tv imi suna telefonul: mama. "ce e la buc? te descurci? cum a fost?" cum a fost ce? este raspunsul meu. "furtuna, dezastrul, calamitatea...." ah...da...a plouat un pic. cam asta e televiziunea, cam asta e ziarul....si atunci cum exista oameni care chiar cred tot ce vad in ziare sau la tv? cum exista oameni care cred ca martin luther king e fratele lui king kong sau ca ryan giggs este var cu saving private ryan...

0 comentarii: