Nevoia de vise si de poveste!

24 ian. 2010


aseara am fost la "The Imaginarium of Doctor Parnassus", cel mai nou film marca Terry Gilliam(Twelve Monkeys, Brazil). INCREDIBIL. pur si simplu am uiat ca am in brate punga de popcorn, am ramas lipit de ecran. este un film fabulos. nu are cum sa nu te impresioneze. are poveste, imagini, culori, personaje, actiune. are tot ce ii trebuie. intri in lumea viselor tale, vezi cu ochii tot ce pana atunci doar ai visat. filmul are la baza mitul faustina - ruben este satana iar dan face un pact cu acesta semnificand sacrificiul omului superior in dorinta de a atinge absolutul, din iubire. am ramas in scaun minute bune dupa ce filmul s-a terminat. m-am lipit de scaun. de foarte multa vreme nu am vazut genericul de final. acum am facut si asta. nu puteam sa ma ridic de pe scaun pentru ca pur si simplu m-a fascinat filmul asta. este cel mai bun film pe care l-am vazut in ultima vreme. o sarabanda de imagini superbe, o poveste creionata perfect, o tona de culoare, un montaj bestial, decoruri divine si un singur personaj jucat de 4 actori GREI: Johnny Depp, Heath Ledger, Jude Law si Colin Farrell. ce mi-a placut la filmul asta? in primul rand povestea - mi s-a luat de filme lipsite de poveste, in al doilea rand m-a placut ideea ca orice muritor ar putea intra in prospriul vis, in al treilea rand mi-a placut ca filmul asta trece de ecran. a ajuns la mine, m-a atins, m-a lovit, mi-a lasat urme pe interior si in minte. filmul asta transmite un mesaj important: nevoie de vise. hai sa ne oprim, sa tragem aer in piept, sa inchidem ochii, sa uitam de tot si sa incepem sa visam, sa facem o pauza la viata.

2 comentarii:

Anonim spunea...

suna f. interesant, mai ales ca din cei 4 actori grei, 2 sunt dintre favoritii mei. merci

Anonim spunea...

da.. bestial film..
iti citesc de ceva timp postarile de pe blog.. si ma tot intrebam.. ai fost cumva la chemical acu 2-3 ani??