Start wearing purple!

14 mai 2007

Gogol Bordello, 25 mai, Arenele Romane!

5 comentarii:

Hypnotica spunea...

Nu-mi spune ca te duci la Gogol Bordello! :)

Anonim spunea...

imi place foarte mult cum suna titlul. mult de tot. indemnul mi se pare foarte incarcat si sexos. mai am o asociere de cuvinte dupa care ma dau in vant, nu stiu ce o sa fac cu ea. o sa scriu o povestire sau poate am sa-mi numesc viitorul animal de casa, ceva.. "portocale cu paine".
cuvantul favorit in engleza: "tranquility" si prin extensie/reductie "liquid".
en francais, dar e recent si trecator: "bah, c'est sympa"
...
..
.

Anonim spunea...

e chiar foarte haios.m-a amuzat:D

Anonim spunea...

va recomand...asta daca nu ati vazut deja filmul.. in care solistul joaca - Everything is illuminated. Mie mi-a placut la nebunie.

Anonim spunea...

Gogol Bordello first played at an after-hours club called Pizdetz on Ridge Street, where they became the house band and DJ Hutz became the house DJ.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gogol_Bordello