Doar pentru ea!

16 mai 2007

10 comentarii:

Hypnotica spunea...

Vai, Otrava e indragostit <3

Anonim spunea...

kimsy said:
....c tare ...inca mai exista oameni indragostiti ... :)

Anonim spunea...

Fooooarte frumos! Esti indragostit! Yuuupi!!!:)

Anonim spunea...

Ce ma bucur, Cristian!!!
Cat despre piesa...e o PIESA!

Anonim spunea...

good for you.cred ca e genul de chestie care suna bine in contextul asta.

Anonim spunea...

Vai Otrava, se vedea pe tine cam de la inceputul primaverii te-ai indragostit,felicitari! Sa nu termini indragosteala odata cu venirea iernii!

kaleid spunea...

Ce frumooooos :)

Este fericirea suprema sa iubesti pe cineva si sentimentul sa fie reciproc...

Anonim spunea...

" Nimeni nu l-a vazut venind dinspre stele.A sosit intr-un nor straveziu.Un virus mic,dar foarte puternic.A gasit cel mai bun loc din Univers..inima oamenilor si s-a raspandit printre ei,aducandu-le suferinte nesfarsite.Dar oamenii nu au dorit sa gaseasca un antidot impotriva lui si au invatat sa priveasca spre stelele de unde venea acest virus,visand ca-l vor raspandi in toata galaxia. Suferintele erau uneori rasplatite cu cea mai deplina fericire.Si i-au spus acestui virus "Dragostea".Am crescut samanta dragostei hranind-o cu seva pamantului inimii mele. Mi-a luat tot ce aveam mai pur si mai curat,mi-a impanzit ochii si mi-a nimicit orgoliul,pana m-a dezbracat de personalitate...nu mai eram eu,nu mai puteam fi eu.Traiam prin ea,traiam pentru ea si ma identificam cu ea,ca un copil de 14 ani care isi primeste personalitatea prin buletin..this is love,the final frontier .."

otrava spunea...

frumos ai spus indragostitule

otrava spunea...

si e foarte frumos sentimentul asta. pacat ca eu nu prea il traiesc.