Imi pare rau!

23 mai 2007


imi cer scuze pentru ca sunt de mult ori prea vulcanic. imi sare tandara din orice. ma cert cu cei care imi sunt cei mai dragi. oamenii la care tin cel mai mult. vreau sa ma iertati si sa puneti tot pe seama faptului ca de multe ori am prea multe pe cap si rabufnesc pe cei pe care ii iubesc. vreau sa ma intelegeti si sa stiti ca mereu oamenii mei au fost, sunt si o sa fie multa vreme de acum inainte in sufletul meu. acolo in locul ala ferit unde greu intra cineva si foarte greu mai poate sa iasa. imi cer scuze pentru ca de multe ori imi sare tandara prea repede, dar la fel de repede imi revin, imi pare rau si imi cer scuze. o iubesc pe mama de ma topesc. as face orice pentru mama. e cea mai importanta persoana din viata mea. si o rog sa ma ierte pentru ca de multe ori gresesc fata de ea. ma enervez, apoi o sun sa ii spun ca o iubesc enorm pentru ca si acum ma invata sa merg. imi pare rau ca ma mai cert cu oamenii mei de la constanta sau din redactie. imi pare rau pentru ca de multe ori reactionez aiurea si in secunda doi imi pare rau si regret. prietenii mei pe care ii iubesc si pentru care as face orice numai ca sa le fie bine. ii cer scuze alinei pentru ca am fost asa cum nu trebuia sa fiu si imi pare rau. dar ea nu trebuie sa uite ca este in sufletul meu...."sa stiti ca va iubesc pe fiecare in parte" cum zice emil

6 comentarii:

Anonim spunea...

nu este de ajuns sa spui "imi pare rau"!!!
cu atat mai putin in cazul in care incepi sa le repeti din ce in ce mai des fara a-ti revizui comportamentul...
poate ca f cunoscutul cliseu:"omul ierta dar nu uita" este mult mai real decat ne-am dori noi sa fie...cred ca majoritatea dintre noi am dori sa fie uitat "raul" pe care l-am facut altora, dar si sa uitam "raul" ce ne-a fost facut. poate ca o solutie pt "cicatrizarea ranilor" ar fi: CUVINTELE + FAPTELE

Anonim spunea...

bravo tie ca poti sa zici "imi pare rau" ;)

moi non plus spunea...

cand eram mica avem o serie de niciodata: niciodata nu o sa port tocuri, niciodata nu o sa spun unui baiat imi pare rau, niciodata nu o sa beau, niciodata... dar odata si odata inveti sa stergi "nici" si sa le faci (poate nu de fiecare data:P)

Anonim spunea...

Felicitari pentru ,,Imi pare rau''!Eu nici macar nu am curajul s-o spun, desi in corazonul meu recunosc...deh..orgoliu prostesc...:(

namtigari spunea...

orgoliile distrug vieti, relatii, oameni. ar fi mai frumoasa o lume fara orgolii decat o lume fara...alte chestii :)

otrava spunea...

ce faza de cacat. "nu e de ajuns sa spui imipare rau" o spun pentru ca imi pare. o spun pentru ca sunt constient ca nu o sa o mai fac. de asta o spun. nu imi e rusine de ceea ce fac.