Stand-up exact ca moneda din Botswana!

22 mai 2007


am fost la stand up la tonka. dupa ce am mers la deko si am ras grav de fiecare data la glumele lui costel, vio si teo am crezut ca o sa fie ok si aici. nu mai vazusem alta trupe de stand up si chiar eram pe genul entuziast. trei baieti si o tipa. super combinatie ma gandeam eu. au inceput oamenii si cu greu daca mi-au scos aproape doua zambete pana la final. erau glume care circula pe net, cu messengeru', inevitabile dume despre masturbare, relatii, cat de mult transpira cotabita sau cum se numeste moneda din botswana.... un fel de "ce am auzit noi prin deko si ne-a placut". spuse prost, un tip care o ardea cu accent moldovenesc. m-au stresat doua faze la modul grav. texte de manele analizate. cat o sa mai radem ca pe un tigan din asta il cheama salam si a compus el o piesa portugalia la milano sau cum ii chema pe aia care fac dedicatii pe la nunti. gen familia cotlet dupa care glume: "astia unde faceau nunta? intr-o mezelarie?". si la fel de grav m-a stresat faza cu monica columbeanu pe care unul o ura pentru ca spunea ca il iubeste pe irinel pentru ce e el ca om si nu pentru masinile, casele si banii multi pe care ii are. sau eternele glume cu tipele care arata foarte bine si o ard cu un burtos, chel si cu foarte multi bani si spun ca il iubesc nu pentru ca are in garaj ci pentru ca el se comporta ok cu ele. nu inteleg de ce unii se streseaza atat de mult cand e mai simplu sa ignori astfel de oameni. ce nu ma intereseaza nu ma intereseaza si gata. nu stau sa imi incarc memoria cu tot felul de lucruri inutile. am o gramada de lucruri care ma intereseaza si pentru care chiar merita sa imi bat capul. oamenii puneau "mosule ce tanar esti" si spuneau ce de cacat e piesa si cat de prost o ardeau alea, sau de ce apar tipele alea de la trident in curul gol. cacat. pe cine intereseaza. fiecare face ce vrea. e 2007 nu mai putem sa radem ca a existat o trupa care avea o piesa in care in care mos craciun era un pusti cu cercel in nas. mai bine plateam intrare si spuneau glume mai bune. chiar ma gandeam sa facem o cheta la masa si sa ii rugam sa o spuna pe aia cu "fiecare om este manelist la a treia sticla de vin" sau "isus care e fan hrusca pentru ca o arde pe colinde".

8 comentarii:

Anonim spunea...

ca tot ai aduc vb de stand-up...un prieten mi l-a recomandat pe Russell Peters. are niste glume chiar dragute.cei interesati le pot gasi pe www.dailymotin.com

Anonim spunea...

www.dailymotion.com (scuze)

Anonim spunea...

ce de rahat.bine ca mi-ai zis.chiar mi-era frica sa incerc alte showuri de standup inafara de cele din deko...si se pare ca pe buna dreptate.

Anonim spunea...

kimsy said:
:)))))
http://www.youtube.com/watch?v=MeSSwKffj9o

Anonim spunea...

da, si eu zic "live and let live". de ce sa ne pierdem vremea cu lucruri care nu ne plac/ sunt atatea chestii misto pe lumea asta carora putem sa le acordam atentie.

fiecare face ce vrea!

Ana spunea...

Leapsa...la mine pe blog:D

otrava spunea...

aseara m-am vazut cu costel. de la deko. l-am felicitat. el e zeu in stand up.

Anonim spunea...

bravo!imi place articolul si ca esti inca un om de rahat care doar critica si atat.putea sa pleci tipule daca nu-ti placea.eu sunt prieten si cu costel si cu cei pe care te pisi tu,si ambele varinte mi se par in regula.de apreciat e ca oamenii se straduie.dar tu stresatule habar nu ai ce inseamna probabil sa stai pe o scena .asa ca taci si nu mai manca rahat despre ce fac altii.sa critici e cel mai usor.iar despre tine simt ca esti mai amuzant decat un deget in fund.hai sictir