Stare de bine!

9 mar. 2007


3:28. mai am o dorinta, e una legata, daca e cu putinta sa fie o varza total. ma simt bine. am consumat multa muzica si multe lucruri care te fac sa te simti bine. e o seara in care nimic nu mai conteaza. stari latente, realmente. in seara asta o ard army. asa mi-a venit. m-am simtit super ok. party in apartamentul meu de artist. nu m-am gandit la nimic. doar la cat de bine imi este intr-o seara de martie. am sarbatorit ziua femeii. femeia din mine. fiecare avem o frantura de femeie in noi. numai ca e atat de mica incat avem nevoie mai mult ca oricand de ea. stiu ca exista, stiu ca citeste in momentul asta ce am scris si mai stiu ca o sa fac orice ca ea sa ramana aici. langa mine. am nevoie de ea. mare nevoie, chiar si dupa o seara in care m-am simtit foarte bine cu oamenii mei. ea exista si vreau sa inteleaga odata pentru totdeauna ca e foarte importanta.

0 comentarii: