Real life!

21 mar. 2007


petru: 26 de ani, are un job ok, ii place sa mearga la film si sa iasa cu baietii in oras. maia: 25 de ani, bruneta, pasionata de ceea ce face, innebunita dupa citit si calatorii. locuiesc impreuna. el vine acasa de la birou si au urmatorul dialog:


petru: maia, esti acasa?
maia: da iubitule...
petru: am avut o zi infernala...
maia: si eu...
petru: ce facem in weekend?
maia: pai nu am vorbit sa mergem la ioana...
petru: da? cand? nu imi aduc aminte?
maia: hai petru, termina. am vorbit cu ioana ne astepta la casa ei de la tara, o sa vina si rares.
petru: da...
maia: pai nu vrei sa mergem?
petru: cum vrei tu iubita.
maia: a sunat si mama ta. vrea sa mergem sa mancam duminica. tu vrei?
petru: da. de ce tu nu?
maia: ba da. dar...........
petru: ce e? ce are mama? nici de ea nu iti place?
maia: ba da petru, dar ... stii cum e ea...
petru: cum e? cu ea ce ai?
maia: nimic, dar te rog sa dai televizorul mai incet, nu vezi ca citesc?
petru: ok.
maia: ti-a mai ramas ceva din salariu?
petru: 1 milion, din care 500 de mii pun la pariuri si restul de benzina.
maia: de cand nu mi-ai mai adus flori?
petru: ultima data cand ti-am adus m-ai intrebat ce am de ascuns, din moment ce iti aduc flori...
maia: si nu aveai nimic?
petru: nu iubita...
maia: te-ai gandit unde mergem in concediu?
petru: da, la barcelona. de trei ani ma gandesc la vacanta asta.
maia: pai nu ai zis ca mergem la paris, eu vreau la paris...
petru; bine mergem la paris.
maia: sper ca nu ai uitat de ziua laurei, joi ne-a invitat in oras.
petru: nu vrei sa mergi doar tu? iti dau bani de cadou.
maia: pai cum? ma lasi singura? ti-e chiar nu iti mai pasa?
petru: ba da, doar pe tine te iubesc maia......

6 comentarii:

Anonim spunea...

asta e viziunea ta?real life..nu cred ca stau chiar asa lucrurile...

Hypnotica spunea...

Ma ceri de nevasta?

Anonim spunea...

dragutfelde a vedea lucrurile, dar cred ca se poate si mai bine, seamana un pic cu scurt-metrajul pe caree l-ai postat cum cateva zile. te astept si p blogul meu daca esti curios http://baloane-de-sapun.ablog.ro

Anonim spunea...

ar fi bn daca barbati ar fi asa de supusi

otrava spunea...

e pur si simplu o poveste. nu trebuie sa fie 100% adevarata. nu stiu de ce lumea a reactionat asa. mai ales femeiel. chill. se intampla fetelor.

Anonim spunea...

hahaha...poate pentru ca ne-ai obisnuit sa credem ca povestile de pe blogu asta sunt adevarate...stiu,stiu...pamflete,blabla...dar tot ai lasat impresia asta...of true stories.