Martin(izarea) de sambata seara!

4 mar. 2007


E 6:09, tocmai m-am intors din martin unde a fost foarte bine. de multa vreme nu m-am mai simtit atat de bine. djuma soundsystem sunt de "vina" pentru tot. oamenii au fost foarte meseriasi, consistenti, au simtit foarte bine publicul si au pus exact ce trebuia. nu am mai vazut un set asa de bun de cam multa vreme. imi era dor de asa ceva. oamenii au dat tot ce e mai bun din ei si au reusit sa ridice martinul in sus. nu am avut deloc starea aia gen "piesa asta e cam foaie verde, vreau sa vad ce urmeaza". party-ul asta facut de hugo boss a fost foarte tare. "les djinns" e o super piesa. piesa a ajuns deja super sus. e cea mai bine vanduta piesa "all-time" de pe beatport.com. cele mai cunoscute remixuri la aceasta piesa au fost facute de trentemoller si def jaguar, ambele fiind incluse, de jimmy van m, pe al treilea cd (uptempo) al compilatiei "balance 010". piesa a prin foarte bine si la noi. djuma soundsystem e un grup alcatuit din norvegianul mikkas si danezul lars b, amandoi rezidenti in copenhaga. cei doi s-au intalnit prima oara intr-unul dintre cele mai longevive si celebre cluburi din copenhaga, "offline", devenind apoi prieteni si parteneri. in 2001 au compus si produs muzica pentru unul dintre spectacolele de balet al teatrului regal danez din copenhaga, spectacol care imbina elemente ale muzicii clasice cu elemente din muzica electronica. sound-ul lor e foarte lucrat: de la "balearic disco vibes" pana la linii melodice groovy si foarte cunoscute. chelu' mi-a placut foarte tare. a trait la maxim ce punea pe platane iar oamenii de acolo au reactionat foarte ok. aveam nevoie de treaba asta. mi-ar mai placea sa ii mai vad. nu stiam cand sa plec pentru ca tot ce au pus mi-a placut foarte tare.

1 comentarii:

Anonim spunea...

bai...stii ce zic eu?ca ar fii mai indicat...decat sa ne spui cum te distrezi...mai bine spune-ne dinainte,ba fraierilor...e super party in ziua X in locu Y...veniti ca sa nu muriti prosti intr-un pseudo-gaybar.si dupa,eventual scrii si impresiile...nud e alta...dar poate ca suntem si noi dornici de party-uri dinastea.si nu ar strica sa scrii toate amanuntele...adica si intrarea,si locatia,si dju...stii tu...