dupa 52 de ani, clientul american al lantului de fast-food va putea alege bauturi din portofoliul ambilor producatori de bauturi racoritoare. mcdonald’s a accepta si produse pepsi la tejghea. mcdonald’s va extinde la nivel national in state, in aceasta vara, un proiect-pilot prin care se distribuie in restaurantele sale bauturi racoritoare produse atat de coca-cola, partenerul traditional, cat si de rivalul sau pepsi. mcdonald’s a decis, in 2006, sa incalce conventia potrivit careia fiecare retea de fast-fooduri vindea doar bauturile racoritoare de la una dintre companiile producatoare. proiectul-pilot, demarat anul trecut in orasele texane bryan si college station si in kansas, prin care clientii mcdonald’s puteau alege intre produsele coca-cola si cele necarbonatate de la pepsi, va fi extins in aceasta vara la nivel national. vanzarile de coca-cola prin restaurantele mcdonald’s reprezinta circa 10% din veniturile producatorului de bauturi in state. coco cola company controleaza 42,9% din vanzarile de sucuri din state, urmata de pepsico cu 31,2% si de cadbury schweppes cu 14,9%, potrivit publicatiei beverage digest.
Character Arts 2023-2024
Acum o oră
3 comentarii:
oricum,coca cola e mai tare decat pepsi...si la noi..si uite ca statisticile o arata ca si in afara.HA!in your face,pepsico!
Coke is the best!
mie-mi palce mai mult Pepsi
Trimiteți un comentariu