Azi sunt piua-piua!

23 mar. 2007


nu am dormit deloc. am tusit in prostie. m-am intors pe toate partile, degeaba. pe la 8 jumate m-am dat jos din pat. varzaaaaaaaaa. ma durea in capul pieptului, spatele, tuseam la greu, imi curgeau ochii. m-am cerut afara de la job. am zis piua-piua. nu exista boala mai enervanta decat raceala. ever. nu esti foarte rau pentru ca poti sa faci unele lucruri dar esti copt. copt rau. imi curge nasul ca un robinet, tusea ma termina psihic. toti te ajuta cu retete. am fost si mi-am luat de toate: coldrex, nurofen, sirop si ketof. astea inainte de somn. o ard cu o cana plina cu ciocolata calda alba. nu am chef de nimic, ma dor toate. mi-ar prinde bine un masaj. se inscrie cineva? maria popistasu este? m-am uita la matinalul de la kanal kebab d. ingrozitor. prezentare de moda cu femei imbracate in musamale aurii. super stilistul de mohair darta cu ciocate in picioare, jeansi, camasa gen piele de tigru, bretele, batic pe cap, manusi de piele fara degete. horror si omul care o arde in formol dar nu a aflat inca benone sinulescu. glume de rahat. pe national oana zavoranu care ii critica pe aia de la acasa. groaznic. mircea badea cu ale lui. pe money channel una in pijama prezenta cursul valutar. concursuri gen "cacat este solutia". lume pestrita pe la tv si trista rau. ma bag la un live placebo de la paris bercy.

5 comentarii:

Anonim spunea...

same here!si eu trag chiulu...plus ca si eu sunt un pic under the weather!

Sahara Penguin spunea...

Eu n-am fost suficient de insiprata azi incat sa dau bir cu fugitii. Si acuma imi trag nasul pe la birou. Poate de aia pleaca toti acasa? Heeei!!! Vin si eu!!!!

Anonim spunea...

Si voi ce vreti sa spuneti, ca omul se preface doar ca sa traga chiulul? Eu il cred pe cuvant...cu tratament iti trece intr-o saptamana si fara in 7 zile ...hai insanatosire grabnica!

Hypnotica spunea...

Iti fac eu masaj, vin si cu o crema dementiala, mai ales daca esti racit.

Anonim spunea...

home sweet home.what the hell is going on there man?aici sunt 30 de grade,negrii stau cu ilicu pe ei,au 2 perechi de sosete flausate si cica asa frig nu au mai avut de 10 ani.aaa...sa nu uit un mic amanunt...noaptea fumeaza weed(acum inteleg mai bine de ce tusesc),ziua beau apa fierbinte.wtf?