raport personal cu ideea de proprietate.

10 feb. 2010


niciodata nu am fost dependent de un obiect, niciodata nu m-am atasat atat de mult de un obiect incat dupa ce il pierd sa sufar, sa im para rau. am stat 18 la constanta in aceeasi casa, din 2001 stau in bucuresti in casa tatalu meu care intre timp a devenit a mea. nu m-am atasat de niciun obiect. nu am ceva pe care l-as lua cu mine daca m-as muta. nu am obiecte de care sa ma lege ceva si la care sa renunt. ma gandeam dupa ce am vazut in seara asta "Faceti loc" daca am ceva de care sa fiu atat de atasat. nu, nu am. imi place casa in care stau acum pentru ca este in centru si ajung repede pe liscani, la universitate sau in romana. obiectele imi sunt indiferente. exista cateva hane la care tin. adica unele imi plac mai mult ca altele. doar atat.
PS sa mergeti sa vedeti Faceti loc -o piesa reala alcatuita din 7 episoade: o cearta dintre o pensionara si un tanar pentru un loc de parcare, un primar in plina campanie care promite 10.000 de apartamente, o batrana care a pierdut un han pe vremea comunistilor, un pensionar care urmeaza sa fie evacuat ilegal din casa in care statea de 50 de ani, o tiganca care este data afara dintr-o casa retrocedata, un scandal la primarie intre oamenii veniti sa isi rezolve problemele si calvarul creditului pentru o familie de tineri casatoriti.

1 comentarii:

PUGinbucharest spunea...

A fost f tare piesa si o recomand oricui ;) referitor la obiecte si posesia lor... eu am problema ca foarte greu ma despart de ceva.. de o haina, un obiect din casa, etc.... poate sunt prea posesiva :)