Jucarii de plus, margele, si braduti mirositori cautam parbriz!

11 feb. 2010

am venit cu un taximetrist care avea tot parbrizul plin cu tot felul de chestii. fara exagerare pe parbriz erau urmatoarele lucuri: un iepure roz destul de maricel, un urs mai mic, niste margele colorate, 2oua fanioane mai micute, asemanatoare cu cele de fotbal: unul auriu si unul argintiu, niste rozarii, un telefon care statea atarnat pe un suport lipit si el de geam cu ventuze din alea de plastic. in partea din dreapta nu se vedea absolut nimic pe geam. vedeam doar cum se balangane chestiile alea. am uitat sa mentionez ca omul avea 3 odorizante: unul cu LUKoil, un bradut maroniu si inca o chestie in forma de triunghi. mirosul de odorizant te lovea dinrect in teasta. era sa uit: bordul masinii stralucea, te vedeai in oglinda de cat de lucios era. la fel si portiera pe interior. lucea. se oglindea luna in ea. ma tot gandeam daca nu te deranjeaza sa ai 1000 de lucuri pe geam in fata ochilor...

1 comentarii:

Anonim spunea...

kitch vs clean style

ai mare dreptate, am mers si eu zilele trecute cu un taxi al unui cunoscut si el avea la fel...in plus asta era mai "tare", avea si tv :)))
chiar i-am zis in gluma ca iti intra odorizantele in ochi...eu radeam, el a amutit...
sunt buni si cei de genul asta, te bucuri apoi cand stii sau iti vezi masina clean style...
bordul date cu silicon en gros sunt penale,
traiasca bordurile curate in ambele sensuri si mate.