obsesia zilei: bateriile!

2 feb. 2010


lucru de care ai zilnic nevoie, vital, de ele depinde orice lucru care tine de tehnologie, au doua poluri, se "aprind" greu si ard repede. ai ghicit sau nu este vorba despre baterii. ca sa deschid tv-ul imi trebuie baterii la telecomanda, telefonul trebuie bagat o data la 3-4 zile la incarcat, aerul contitionat are baterii la telecomanda, laptopul are si el baterie care imi cedeaza in fix 46 de minute, ipod-ul trebuie incarcat si el la priza dupa 2 zile, aparatul foto trebuie si el bagat la priza cateva ore, bateriia de la masina trebuie schimbata la cativa ani, periuta de dinti are nevoie de baterie, aparatul de ras la fel, masinutele cu telecomanda cand eram pusti.  toate se incarca, toate isi trag seva de undeva, toate trebuie hranite, toate se nasc, cresc si mor. cand eram mic puneam bateriile 777 pe calorifer sa le mai lungesc viata. aveam un nintendo dupa care eram topit. de ce nu exista o baterie la telefon care sa tina 3 ani? de ce nu exista baterii pe viata la telecomanda de la televizor? de ce ipod-ul nu merge non stop, de ce la laptop nu s-a inventat o baterie care sa tina mai multi ani de zile?

2 comentarii:

Irina Ursu spunea...

Buna intrebare. Mai trist e ca se termina bateria atunci cand ai mai multa nevoie de ea.

Anonim spunea...

Daca tot ai adus vorba, pe mine ma macina altceva... Stie cineva unde se arunca bateriile uzate ? Ca la gunoi nu e voie, daca vrem sa protejam si mediul. Eu mi-am facut un stoc de baterii uzate, dar nu stiu unde sa le duc ... Anybody ????

* Someone over the rainbow