"Ma omor de ziua ta!"

27 nov. 2009



profesoara: Ramona, varsta 25 de ani
elev: Alex, varsta 19 ani
legatura 1: il invata pe copil limba romana
legatura 2: se plimbau prin parc, se tineau de mana, se sarutau
finalitate 1: cei doi s-au despartit la inceputul anului pentru ca ea nu a vrut sa mearga mai departe
finalitate 2: Alex s-a sinucis
mesaj: "Ma omor de ziua ta", i-ar fi spus alex, profesoarei
parintii baiatului o invinuiesc pe Ramona. "De ce nu ne-a spus?"
Ramona: "Alex m-a sanctionat asa cum mi-a promis..."

eu nu imi aduc aminte de asa ceva cand eram pusti. lucrurile au luat-o razna. ramona spune ca ii dadea temele pe mess si ca alex o tot invita in oras. mi se pare ca sunt depasit. de la o zi la alta mai mult. nu prea mai inteleg eu sau lucrurile s-au schimbat.....

0 comentarii: