Fac ce face Elodia! Nu merg la vot!

2 nov. 2009



este o discutie peste care dai tot mai des in ultima vreme. Mergi la vot? Tu cu cine votezi? Uni nu raspund la intebare, unii au in cap un candidat si merg pe mana lui, altii (cei mai multi) din jurul meu nu merg la vot. Pe blogul lui chirila lumea comenteaza la greu. De ce? Omul ce a facut? A pus niste clipuri, de la niste concerte din tara, in care intreaba publicul daca exista un candidat in care sa aiba incredere.

Raspunsul e simplu si usor de banuit: NU E CU M. si eu simt la fel. Mi se rupe de toti talharii astia scarbosi si libidinosi, cu burtile grase, mainile pline de unsoare, canibalii astia care ne sug tot sangele, taranusii astia care nu mai incap in q7. nu mai vreau sa ii votez. Stiu sunt tanar, asta nu e o alternativa, spiritul civic, bla,bla,bla. Cacat. Nu vreau sa votez si basta. Dar nu asta vroiam sa zic. Mi se pare amuzant ca in gandul am gasit niste oameni de apar pe sticla care isi dau cu parerea despre vot. E vorba de alegerle din iunie, doi zero zero noua.

Teo Trandafir: „Trebuie să mergem la vot, ca să avem de ce înjura, că pe cine, oricum avem. Eu voi merge şi voi vota.”

Andreea Esca: „Eu votez, aşa sunt eu construită, mi-a păsat, îmi pasă. E adevărat, de multe ori cei pe care i-am votat n-au făcut ce-au promis şi din cauza asta sunt foarte dezamăgită.”

Toni Grecu: „ Clasa politică din România nu m-a convins că trebuie să merg la vot, o fac din principiu. Din păcate, noi trebuie să defilăm cu oamenii care sunt, nu putem inventa alţii, aşa că n-o să votez oameni, ci culori: galben, portocaliu, roşu”.

Corneliu Porumboiu: „Nu merg la vot. O să fiu la Cluj, la TIFF, iar eu am buletin de Vaslui”.

Stela Popescu: „Mă duc la vot duminică, dar nu m-a convins nimeni, pentru că n-au făcut altceva decât să se înjure, să-şi spună cât de tâmpit şi de escroc e fiecare. Încă nu ştiu pe cine să votez. Eu aş înclina, totuşi, spre PD-L, pentru că îmi place de Traian Băsescu. E un bărbat puternic, mai autoritar. Mie îmi place de el, chiar dacă a făcut gafa de a-l pune pe Boc premier, care n-are nicio pregătire”.

* Alexandru Arşinel: „Pe mine nu mă mai impresionează de mult nicio campanie. Sunt numai angajamente şi acuzaţii. N-am văzut niciun proiect. Aşa, de promis şi de scos ochii unul altuia e uşor. Totuşi, eu o să mă duc la vot. E un drept pentru care şi eu, cu modestele mele puteri, am luptat”.

* Tudor Chirilă: „Nu ştiu, încă analizez dacă am cu cine vota sau nu. Dacă e, o să-i dau votul cuiva care poate să deschidă gura, să bâiguie câteva cuvinte pe holurile de la bufetul Parlamentului European”.

* Florin Chilian: „Nu mă duc, că nu pot să trimit să mă reprezinte în Europa nişte primate, nişte nevorbitori de limba română, cu atât mai puţin de limbi străine. Dar ce zic eu primate? Jignesc regnul. Oamenii ăştia sunt, înainte de primate, uşor nevertebrate. Mă iubesc prea mult ca să-i trimit pe ăştia să mă reprezinte”.

* Cheloo (Paraziţii): „De data asta nu votez, că duminică am un concurs de off-road. Obişnuiesc să votez de fiecare dată. Mi-am dat votul unui partid care nu mai e în Parlament. Nu lui Gigi Becali”.


Esca e construita sa voteze, chirila daca in iunie era in dubii acum nu merge sigur la vot, chilian este pe gustul meu 100% iar unii merg sa voteze cu toate ca nu sunt convinsi de niciun candidat.

0 comentarii: