Sunt bine, doamna, bine!

24 oct. 2007


am avut o revelatie azi. am ascultat live-ul asta de la placebo “where is my mind” piesa the pixies si mi-am revenit. vreau sa ma impac cu toti cei cu care m-am certat. m-am incarcat instant de energie pozitiva si nimic negativ nu mai conteaza. scrisesem ceva trist pe blog despre ce simteam insa mi-am dat seama ca nu sunt chiar pe treaba mea. nu am de ce sa ma lamentez sau cum cinci cuvinte legate care vin de unde trebuie pot sa schimbe radical starea in care esti. dupa ce ieri am avut o zi in care m-am simtit groaznic azi dimineata am ascultat live-ul asta, am inchis ochii si am vazut un film care imi trecea prin fata ochilor. toate momentele frumoase din ultima vreme, extrem de recente alternate cu momente frumoase de cand eram mic, foarte mic. m-a incarcat maxim de energie. eram blegit, posomorat, sucarit pe vremea asta dubioasa care imi da dureri de spate groaznice. e un live incredibil. forta pura. franceza dulce a lui molko ma face sa ma indragostesc instant de poporul asta, bine ca imi trece repede dorinta pana la finalul piesei. imi e dor de un concert placebo la care sa aud piesa asta incredibila. nu am trait intens parca concertul de la arene. a fost prea repede si parca prea frumos. with your feet in the air and your head on the ground, try this trick and spin it, yeah, your head will collapse, but theres nothing in it and youll ask yourself...

4 comentarii:

Clover Shaped Screwdriver spunea...

Asa-i, vocea lui Molko suna extraordinar in franceza... =)

Anonim spunea...

Ieri a fost ziua mea de nastere....si ca niciodata a fost o vreme foarte urata. Prietenii au venit valuri, valuri iar eu "aseaza masa, strange masa" incat nici nu mai stiam de ce am casa plina. Tarziu in noapte cand totul s-a linistit m-am trezit la baie in fata oglinzii....in sfarsit eu cu mine... si mi-am amintit ca tocmai imi sarbatorisem ziua de nastere.O derulare rapida a anilor ce au trecut, un zambet obosit ...si gata. Ce repede a trecut! Era foarte curioasa sa vad care au fost gandurile tale din acea zi dar nu am reusit sa-mi satisfac curiozitatea decat acum... Si eu "sunt bine, domnule, bine!"

Anonim spunea...

oh,not again.iar incepe lumea cu zile de nastere...

Sahara Penguin spunea...

Imi place tare mult "Pink Water" - versiunea in franceza (asta pentru ca veni vorba de franceza si de BM). Desi Molko canta in engleza, doar tipu' de la Indochine le da pe franceza...

Oricum, foarte tare si "Where is my mind". Leg cover-ul Placebo de o noapte in Vama Veche. Ce noapte...