Gascanul a stins lumina!

26 oct. 2007



doi sase octombrie, doi zero zero sapte, ora sapte si douazeci, spitalul judetean pitesti, dobrin a murit, o minge, un trening, o pereche de ghete cu crampoane, mult fum, un talent incredibil, multe povesti frumoase, o singura echipa la care a jucat, doua culori, pasiune multa. nu l-am vazut jucand, am vazut imagini cu el dar nu pot sa zic ca l-am vazut in momentele lui de glorie. despre dobrin se spune ca dribla la fel ca pele si maradona asta spune tot. se duc toti, incet, incet, fara sa intrebe pe nimeni. vorba holografilor stiu, un copil se naste acum. da, stiu, un batran isi ia ramas bun. eu, i-am spus vremii sa stea in loc. amintirea mea vreau sa fie-a ta. vine o zi, vine o zi cand se va sfarsi. nimeni nu va sti, nimeni nu va sti oare cand va fi.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca e cel mai cinstit si bine scris necrolog al lui Dobrin