Martor la crima!

9 nov. 2010

azi ne radem. in fine mai mult m-am ras eu. pentru toti cei care in acest moment citesc blogul asta am o recomandare. nu e mare treaba insa e ceva de bun simt, ceva care te mai face sa uiti de mizerii, ceva care te face sa te razi, ceva misto. o comedie. asta recomand azi. si mai am o recomandare pentru cei care il stiu pe bendeac doar de la tv. va rog sa mergeti sa il vedeti si la teatru. eu il stiu din 2004 si m-am obisnuit cu el la teatru apoi la tv. pentru majoritatea care il stu de la tv vreau sa il vedeti si pe scena. nu vreau sa il laud. vreau doar sa va recomand ceva la care sa va radeti o ora jumate, 90 de minute, 5400 de secunde. "Crima la Howard Johnson". o piesa americana scrisa de 2oi baietasi Ron Clark si Sam Bobrick. 3rei personaje, sotul, sotia si amanta. cine omoara pe cine? de ce se ajunge la crima? nu mai conteaza. o sa mori de ras ...poate. asa ca spor. teatrulmetropilis.ro sau blogul lu' bendeac - va luati bilete si hai la teatru. piesa se mai joaca si la palatul copiilor. tineretului....stiti voi...va astept la teatru


PS – “Crima la Howard Johnson” pe 23 noiembrie! Bilete AICI , SAU AICI SAU AICI

0 comentarii: