despre normalitate!

21 nov. 2010

normalitatea este lucrul care ma socheaza cel mai mult. intr-o tara in care valorile sunt tinute in umbra, intr-o tara in care ziarele sunt pline de tarfe proaste si milionari de carton presat, intr-o tara in care crimele si violurile sunt asteptate de oameni la ora 5 pentru a le digera perfect cu masa de seara, intr-o tara in care biletul la teatru e de 2 ori mai ieftin decat cel de la cinema, intr-o tara in care manelistii au cele mai mari sanse sa ajunga presedinti, intr-o tara in care formatorii de opinii nu au opinii, intr-o tara in care o femeie cu sanii mari devine vedeta in 24 de ore, intr-o tara in care oamenii care vorbesc corect gramatical sunt pe cale de disparitie exista si oameni care merita respectul meu.


exista oameni normali, oameni care isi concetreaza toata atentia pe lucruri frumoase. am un exemplu foarte bun. varul meu de la arad care a reusit sa ii insufle fiului sau de numai 9 ani dragostea pentru arta. a reusit sa ii puna vioara in mana unui pusti care acum a ajuns sa doarma cu ea. un copil de 9 ani care m-a impresionat profund. un copil de 9 ani care a venit special de la arad pentru a vedea un concert la ateneu. un copil de 9 ani care a venit sa special pentru un saint saens. (pana acum 2 zile nu auzisem spre rusinea mea de acest compozitor). un copil de 9 ani care a venit cu trenul de la arad pentru a vedea muzeul enescu. un copil de 9 ani care a fost la viena si a vrut sa vada unde este inmormantat beethoven. un copil de 9 ani care a fost la londra si a vrut sa vada casa in care a train chaplin. un copil de 9 ani care nu stie cine e pe primul loc. adi daniela ghiorfi. un copil de 9 ani care nu a vrut sa mearga la concert anda adam ci a vrut sa ii cumpere tatal sau 3 cd-uri cu muzica clasica. am fost mandru sa vad ca exista astfel de OAMENI, astfel de parinti. este exemplul perfect: un copil talentat pus pe un drum drept de niste parinti de bun simt. a fost o onoare si o placere sa stau de vorba o ora cu varul meu, timp in care pustiul se odihnea inainte de intalnirea cu saint saens. numele pustiului este stefan simonca. imi doresc din tot sufletul sa auziti de el.

3 comentarii:

diana spunea...

Ce frumos:) E chiar o bucurie sa mai auzi si de cazuri ca asta, in care oamenii stiu sa-si creasca copilul inteligent. Felicitari verisorului tau si cheama-ne la un concert:)

Vărul spunea...

Aici vărul. Mulţumesc frumos pentru postare! Chiar nu mă aşteptam. Am descoperit azi textul acesta şi m-a emoţionat. Mulţumesc, frumos cadou de Crăciun!
Sărbători Sfinte cu bucurie, vouă tuturor!
Te îmbăţişăm cu drag,
Ştefan şi eu

Tata lui Ştefan spunea...

Aici ultimul concert al lui Ştefan: http://www.youtube.com/watch?v=k9Wf2iQOU7g