Invitatie la decenta!

5 nov. 2010



azi va invit la decenta. este un apel facut pentru ca am vazut ceva azi ce nu mi-a placut. am vazut pe facebook o miscare unica in romania pana acum. am vazut acum ceea ce nu am vazut cand a murit marele gheorghe dinica. si o sa vedeti de ce ma refer strict la el. am vazut ca unii au pus la avatar steagul romaniei in doliu. nu contest valoarea poetului adrian paunescu. nu am nimic cu acest poet. am ceva cu omul adrian paunescu. am ceva cu un om care a cantat in struna bestiei care a afundat romania in mizerie. am ceva cu omul care a supt sosetele criminalului natiei romane. am ceva cu omul care l-a slavit pe ceusescu. a slavit o fiinta care a ingropat o natie. a iubit un regim care mi-a bagat tatal in mormant, un regim care a fost foarte aproape sa ne distruga ca natie. de ce dinica nu a recitat poezii pro ceausescu? de ce dinica nu a vrut sa le faca pe plac criminalilor din regimul comunist.

"In semn de apreciere si respect pentru un om care a trait cu gratie si care si-a iubit tara asa cum putini sunt capabili sa o faca! Jos toate palariile pentru un ROMAN frumos!"

paunescu este un roman frumos? preotii greco-catolici care au murit in inchisorile comuniste ce sunt? numele Vasile Aftenie va spune ceva? pustii care au murit pentru a scapa de regimul slavit de paunescu in fata la sala dalles ce sunt? mortii de la timisoara ce sunt?

"Hai sa aratam ca suntem in stare sa ne cerem drepturile. Azi, dreptul de a-l plange pe cel care ne-a invatat sa traim, sa ne bucuram impreuna, sa fim o natiune, nu o adunatura de oameni"

el este omul care reprezinta aceasta natiune? acest om care a slujit interesele comunistilor care au mutilat o tara intreaga ne-a ajutat sa traim. cati dintre cei care au pus astfel de mesaje pe facebook au in casa albume de poezii ale lui adrian paunescu? cand ati citit ultima data o poezie semnata de adrian paunescu?

"Ma bucur enorm ca fiica mea le poate spune celor din generatia ei ca tatal sau l-a cunoscut pe Adrian Paunescu". dan negru


eu ma bucur pentru ca am trait in aceleasi vremuri cu arhiepiscopul ioan robu....asta e diferenta.


"Nu am fost un fan al omului adrian paunescu, ci al poetului. Insa volumul sau de poezii „Iubiti-va pe tunuri" a fost cartea de capatai a generatiei mele. Unul cate unul oamenii care au marcat anii tristi ai comunismului se duc", Monica Tatoiu.


asta este o declaratie decenta oameni buni. iar reactia oamenilor din clipul pe care l-am pus spune totul.


Paunescu catre Monica Iacob Ridzi: "Doamnă, ca să vă certaţi cu mine, trebuie să existaţi!"

1 comentarii:

Anonim spunea...

Aveti perfecta dreptate!