despre prostie cu maria dinulescu!

2 nov. 2010

cum ti dai seama daca un om este de valoare? cum iti dai seama daca un om este inteligent? cum iti dai seama de capacitatea intelectuala a unui om? sunt multe metode..unul dintre ele reprezinta capacitatea de a te adapta in diferite medii. capacitatea de a face fata diferitelor situatii prin care treci. un om inteligent este un om care se adapteaza. un om inteligent este inteligent si cand vorbeste cu un cersetor pe strada dar si cand vorbeste cu un om de seama lui. cineva imi spunea la un moment dat ca de la fiecare om ai ceva de invatat. fiecare are ceva al lui, fiecare om te poate invata ceva. exista oameni care au ajuns cineva prin ceea ce au facut dar nu pot sa fie oameni MARI. au lipsuri. si cel mai e grav e ca acest gen de persoane au impresia ca sunt peste TOTI. desupra tuturor.

iubesc actorii,am crescut in teatru, am dormit in cabina la comedie..am vazut sute de spectacole si filme. exista actori mari in romania si mereu au existat. de la fintesteanu la birlic, de la calboreanu la beligan, de la george constantin la stefan iordache si de la piersic la dinica. exista si acum actori buni. exista un manole, exista o ilinca goia, o adriana trandafir, un tudor chirila, un persic jr, o dorina chirian, o lia bugnar...si lista e destul de mare. exista si actori de film.

exista si regizori talentati din noua generatie. insa exista un personaj - actrita - care se crede "cea mai cea", care nu isi mai incape in piele, care se crede superioara, care nu vrea sa faca parte din turma dar care este prin tot ceea ce face - mai prejos decat turma.

exista o actrita pe numele ei maria dinulescu care se vrea una si arata ca nu o duce mintea. e limitata. si treaba asta am vazut-o in cam toate aparitiile ei. fata e talentata. a facut un rol foarte bun in california lui nemescu si roluri normale in milionar de weekend (probabil cel mai prost film de dupa revolutie), in pescuitul sportiv, trafic, examen, concertul, cateva telenovele de rahat si in cateva filme nesemnificative. adica mai nimic. o actrita si nimic mai mult. am in minte 15 nume de actrite tinere mult mai talentate. in aparitiile de la tv este mereu plina de ea iar interviurile din presa scrisa bate campii si se vrea mult mai inteligenta decat este. Maria Dinulescu: „Nu am să aduc un suflet în această lume“ 

cred ca este genul de persoana care ii place sa se auda. cu toate ca nu are nimic de zis. recent am vazut pe net un conflict pe care maria l-a avut cu manelista carmen serban. a venit intr-un rahat de emisiune la antena 2 si s-a trezit deranjata la maximum pentru ca serban a cantat o manea. a urmat apoi o analiza pe text si un circ care s-a lasat cu urmari:




fata asta mai are o buba. o actrita smechera, unica in romania pentru talentul si inteligenta ei a umblat cu un dorobantist celebru - poponet. pai cum mai mariuca? ce vorbeai tu cu poponet? despre filmele lui mungiu? despre pasiunea lui almodovar pentru penelope cruz? despre muzica culta pe care o asculta el in masina?

"L-am descoperit discutand. Imi place, e un tip inteligent” asta e mai tare si decat daca ai zice ca pervesrul de pe targu ocna are masterat in biochimie sau ca vanghelie a terminat 12 clase.  Mi-e teama ca abia acum am descoperit-o pe Maria Dinulescu.

femeia asta vrea sa impresionezi. nu prea stie ea cum insa chiar vrea sa o faca. citeste aici: Maria Dinulescu: „Mai rău decât mine, cu mine, nu este nimeni!“


socata dupa despartirea de intelectualul rasat poponet, maria a intrat in miscarea de rezistenta. "Manelele, playback-ul si cantaretii la laptop, pitipoancele, cocalarii, kitsch-ul, coruptia, spaga, politicienii smenari sau curvele politice, mitocania, tupeul, ipocrizia sau  ignoranta, baietii de bani gata si poponetii de Dorobanti", sunt doar cateva dintre exemplele negative pe cale sa se transforme in norme de conduita si impotriva carora mai multe personalitati, printre care si Maria Dinulescu s-au aliat.




daca vede ca nu o baga nimeni in seama femeia iese la atac. "Nu am pic de respect pentru Loredana, nu vreau să am de-a face cu ea. E un om urât" ...bine mai fetita aia e urata, aia e stramba, aia are cingo in par, pene pe spate...toate lumea e ciunga numai tu esti frumoasa si desteapta. si uite ca am avut dreptate. a mai fost aleasa si cea mai frumoasa romanca.

asta cum vine? poate cea mai frumoasa romanca care e actrita, are parul tuns scurt, a terminat unatc-ul in 2000, poarta 37 la pantof si are o verisoara la tecuci.

2 comentarii:

Mr. Brown spunea...

busted :))

Anonim spunea...

Vad ca ati urmarit tot trecutul actritei, posibil sa aveti si un pic de adevar... Dar de ce o criticati asa de rau? Tineti cont ca majoritatea articolelor la care faceti referinta sunt din ziare de scandal, iar ei au tot interesul sa minta ca sa-si vanda marfa. Nu puteti da si sfaturi si sa criticati mai constructiv? Sau ori cine intra in colimatorul vostru e uns cu OTRAVA? :))