password-ul va rog!

13 sept. 2010

am adresa de e-mail pe yahoo, am una si pe gmail, am contul de pe blogger.com, am contul de facebook, am cod la telefonul fix de la pro, am 3 carduri cu PIN-uri diferite, am cod la telefon, am cont la bet-at-home, am cont la uefa.com unde ne facem echipa la champions league, am cont la yepp unde pariez cu coleg din redactie, am cont pe myticket.ro, am cont pe site-ul oficial al lui bayern, am cont pe mycloset.ro....si inca cateva de care nu imi aduc aminte acum..mi s-a intamplat de multe ori sa nu mai stiu id-ul sau pass-ul. cum dracului sa le tin minte pe toate. inainte stiam adresa de acasa si era destul...si daca ne intalneam in oras vorbeam pe fix..la ora x in fata la cinema...acum ne sunam pe mobil de nspe ori pana iesim din casa...vremuri

1 comentarii:

Anna spunea...

Ce-am mai ras...