8 masline egal o portie de cartofi prajiti!

3 sept. 2010

aseara dupa fotbal am fost la o terasa cu baietii. am comndat niste sucuri, bere si o sticla de vin. baietii au cerut ceva de mancare, usor...duduita a venit cu 3 farfurii minuscule, de prajituri pe care erau 4-5 bucatele de cascaval, 4-5 de branza si 2-3 masline - pe fiecare. apoi a venit un fel de sef de sala la masa si a urmat dialogul acesta...

ospatar: s-a produs o neintelegere. eu nu am pe stoc maslinele si nu pot sa le trec pe nota de plata
noi: ok
ospatar: maslinele trebuie trecute pe nota....in fine ...exista insa o solutie. o sa va trec pe nota o portie de cartofi prajiti....

urmeaza un moment de uimire, ne uitam unii la altii si nu intelegeam nimic. finalul este tare: pe nota de plata apar urmatoarele:

cascaval: 13 RON
cartofi prajiti: 4 RON
branza RASA: 5 RON

mai mult nu am de comentat...

1 comentarii:

PUGinbucharest spunea...

ati prins bine. oferta a fost de partea voastra :))))