de la taximetristi fara numar!

8 sept. 2010

ce imi spune taximetristul de azi. "aseara urca o fata la mine in masina...bai frumusica la fata...o papusa. unde isi dorea sa ajunga? pe maria rosetti 44..si ii zic repede ..pai acolo e un magazin de droguri.. din astea de se consuma asa..legal. pai acolo vreau ..zice ea. pai cum mai tu fata frumoasa desteapta?! era studenta la medicina.... sa faci asa ceva..iti este foame? pai sa imi zici ca iti cumpar eu un senvis de la mec si aia e...nu ca eu doar droguri vreau. am ajuns acolo si a fugit din masina...era disperata dupa droguri. apoi a venit cu o cutiuta in mana si mi-a platit cursa....pai uite domne anturajul asta asta ce face din om. de sase luni se droga..era din iasi. frumoasa moldoveanca la fata..dar avea niste picioare grase cat doua maini d'ale mele....sa vezi sambata...merg la club a...o bomba, un gunoi cu betiti care vomita in fata si apoi se pupa cu fetele..si duc in colentina un puriu de 35-40 de ani cu 2 fete de 16-17 ani...si le zicea ca de ce au fost cu nasul pe sus si nu s-au pupat cu unii pe acolo sa ii faca de bani...pai puriul asta era pestele lor...stiu eu asta sigur...am si eu o fata..are 18 ani si i-am spus intr-o zi...mai fata mea eu daca te vad ca ranjesti pe strada te si bat...a venit cu prietenul ei...si l-am testat imediat..am baut o bere cu el apoi il intreb...tata, mergem si noi acum la fete? si ce imi spune: nu, eu sunt serios, nu fac asa ceva...vezi ..a trecut testul..de atunci am incredere in el...pai daca imi zicea ca vrea sa mearga il si dadeam afara din casa...e baiat bun...linistit...pai daca nu il testam...nu puteam sa am incredere in el....asa..."

1 comentarii:

silvian spunea...

asta e nivelul... stii la ce ma refer... trist insa adevarat