a inceput scoala cu porse, gucci si basini!

15 sept. 2010

a inceput scoala si citeam in adevarul un articol despre cum mai e acum pe la scoala. am ramas un pic surprins...bine ..nu foarte insa mi se pare un pic cam mult ce am vazut. cica astia de la jean monet sunt cei mai tari. pustii o ard cu motoare, q sapteuri si porsane pe la scoala iar fetele pun pe mana numai vuittoane si gucci. daca pui mana pe un zara cred ca deja iti ies niste bubite micute pe maine apoi pe corp si in final bubitele o sa iti manance capul si mori... una o ardea cu geaca guess luata de parinti din afara si pantofi burberry...ca sa fie bine....zic.....in afara de astea tatuaje si cercei la greu....e fortare...eu inteleg ca lucrurile au evoluat, ca vremurile sunt altele, ca e normal sa evoluam....dar parca e prea mult. adica pustii astia chiar se mai gandesc la scoala? eu cred ca au direct filme in cap...cu ce ne mai imbracam maine fata? sa merg cu motorul ala verde sau sa merg cu ferrariul lu' tata? cam asta cred ca ii fute cel mai mult...scoala..pana mea. nu zic ca eu eram tocilar..departe de adevar...insa parca mai exista o decenta....pai deja profesorii aia sunt pisati...ce sa ii zici unui pusti din asta care schimba masinile de la opspe ani ca pe soseta, e fiul politicianului x si il doare in paispe de tot...ca sa nu mai vorbim de droguri si bagabonteala de la varste foarte fragede...

0 comentarii: