Sosia - sosiei care e cea mai buna sosie a sosiei!

13 mai 2010



romania este tara tuturor posibilitatilor. america este vix cacat pe langa noi. daca nici in romania nu se produc vedete de cacat pe banda rulanta atunci unde? vreau sa imi spuna cineva de ce curge cacatul pe strazi in  debit atata de mare. s-a spart conducta? cineva se caca non stop. va rog sa va opriti. acum e momentul. hai sa ne linistim. hai sa tragem o gura de aer, hai sa ne uitam si noi la tv, vorba lui cristian, "toate lumea are acum cablu", hai sa vedem ce mai e si pe afara. hai sa ne lepadam de satana si de toate relele lui. hai sa uitam ca suntem asa cum suntem si sa nu mai deversam fecale. m-am uitat la hepiauar si am vazut ceva senzational. liviu cantaretul lu' peste prajit care s-a combinat el cu una care acum l-a parasit...plm...e poveste lunga ..a venit la emisiune cu sosia fostei iubita, sotii, etc. adica cum dracului vine asta. una - adelina plm despre care nu stiam ca exista pana acum o luna - are si sosie. una care apare pe la tv. si acum a venit sa o combine maruta cu liviu asta. hai frate ca e deja SF. cum dracului una care a aparut de 2 ori la tv are sosie. nu o stie nimeni fratilor. e o fata care arata bine - la fel cum in romania mai sunt zece milioane. acum are si sosie. asta imi place. in curand o sa apara sosie lui nea gica - omul care sta in fata blocului meu non stop, sosia lui fernando de la caransebes, sosia lui simona sensual, sosia lui alina plugaru, sosia lui larry freddi...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Dar Ron Jeremy o avea sosie?? K eu l-am vazut pe unu pe strada care arata chiar k el... O fi fist chiar Ron sau sosia?? :))