azi am baut o cafea cu gaspar noe!

28 mai 2010

azi am fost la masa cu gaspar noe. am vorbit despre orice mai putin despre filme. am vorbit despre salariile bugetarilor, pensile taiate cu 15%, situatia de la atena, criza financiara, ultima colectie de chiloti marca botezatu, cu cine o mai arde bianca, ce mai face gigi cu steaua. treburi importante. mi-a spus ca vrea sa ii pun Eva la mine pe blog. sa mai vada si lumea...una alta . iar pentru cei care au stomacul bun Carne. Vizionare placuta!








PS pentru cei mai putin familiarizati cu Gaspar Noé va invit sa vedeti videoclipul single-ului "Protège-Moi" de la Placebo, indesat cu atata sex explicit in fiecare cadru incat produsul finit n-a vazut lumina zilei decat pe YouTube si alte chestii de gen. si mai ales - sa nu uitam de Irreversible.

BONUS

0 comentarii: