au trecut 5 ani....

26 mai 2010

e cel mai greu post de cand exista blogul asta. ascult un concert la vioara pus peste niste poze cu esenin. imi vin atatea in cap. vreau sa scriu multe lucruri insa se aduna prea multe si parca as turna lapte printr-o palnie in alta sticla dar nu am rabdare sa se scurga usor si laptele se imprastie peste tot. au trecut cinci ani. si imi e greu. ma gandesc la el si la ziua de 26 mai 2005. cea mai trista zi din viata mea. nu vreau sa o rememorez acum insa vreau doar sa spun ca cu cat trec mai multi ani cu atat apasarea este si mai mare. gandul asta tampit ca nu o sa il mai vad niciodata ma macina. imi e dor de tine de ma cac pe mine. imi e dor sa te vad acolo pe scandura, imi e dor sa merg impreuna cu tine pe lipscani. nu ai idee ce frumos e acum acolo. imi e dor de tine, de vorba ta, de mainile tale, de parul tau carunt, de modestia ta, de modul in care articulai cuvintele, de tot. nu mai pot sa scriu. mi-au dat lacrimile....te iubesc

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dumnezeu sa te aiba in paza ! Si sa te ajute sa il simti aproape de tine, asa cum este, cu siguranta...din pacate, asta este cursul vietii..si iata ca intr-un alt 26 mai, un alt actor pleaca...Jean Constantin... Dumnezeu face un teatru pe cinste acolo sus, cu toti acesti oameni deosebiti. Sa fii curajos si sa crezi in tine pentru ca esti un copil minunat.
Sign> Someone over the rainbow

Anonim spunea...

take care man