Regele a murit! Traiasca regele! Cum am trait "This is it"

30 oct. 2009



de multe vreme nu am mai trait senzatia aia ca dupa ce vezi ceva, ti se intampla ceva, ai vazut ceva, nu mai ai nimic de sus. gura ti se face punga si nu poti sa artculezi un cuvant macar. ai atatea in cap, atatea idei, atatea de spus dar nu poti sa le scoti pe gura. cam asta a fost dupa ce am vazut this is it. am plecat din cinema fara sa spun nimic. mut. omul a fost, ce greu imi e sa scriu "A FOST", un perfectionist. isi misca trupul perfect, transmitea toata emotia din lume, toata magia, toata forta si toata puterea. mj este un inger modern, are puteri demiurgice, o aparitie fantastica, ireala, care este MIEZUL si in jurul caruia oricine pare atat de mic. o gasca de super instrumentisti, de toate culorile si din toate colturile planetei, o turma de dansatori infiorator de BUNI, regizori care mai de care mai buni, o tona de lumini, mii de ore de munca pentru un singur tel: UN SPECTACOL PERFECT. asa gandea ZEUL si a facut tot posibilul sa devina realitate.





MJ a stiut si cum si cand trebuie sa moara. suna macabru insa toti am ramas cu o singura intrebare dupa ce am vazut filmul: cum arata show-ul ZEULUI daca apuca sa il faca? nu stu cum arata insa stiu cum au fost repetitiile. omul e fabulos, se misca exact ca in tinerete si canta divin cu toate ca repeta ca nu vrea sa se forteze si doar isi incalzeste vocea. ma intreb cu se simteau oamenii de langa el, dansatorii aia selectati din mii de tineri? ce era in sufletul pustilor care au castigat preselectia si au ajuns pe aceeasi scena cu ZEUL! Este senzatonal cum vorbesc muzicienii despre EL, cum isi cere scuze ca a repetat un vers, cum gesticuleaza, cum gandeste fiecare miscare, cum isi alege o pozitie in care sa termine de cantat o piesa. Omul asta este definitia profesionismului, a respectului fata de cel de langa tine, a bunului simt...Este incredibil cum multumeste celor din jur la finalul pieselor, cat de umil este in fata tuturor. Scena cu chitarista caruia REGELE ii spuna sa cante o nota cat mai sus pentru ca ala este momentul ei este fantastica.



Vroim sa spun cum a fost MJ? Pot spune ca a fost un profesionist desavarsit, un om cu o capacitate senzationala de a comunica cu cei din jur, un suflet PUR, inocent, curat.... This is it este un film cu regele, nici nu imi vne sa cred ca e ultimul film cu EL. tot am impresia ca e un making la concertul lui de la londra. This is it este finalul, ZEUL a iesit din scena, a parasit lumea asta bolnavicioasa, a plecat acolo sa ii bucure si pe ei cu melodiile lui. inca cred ca nu e adevarat, inca il astept sa vina la noi, sa il vad la premiile mtv, sa vina cu usher in stanga si cu eminem in dreapta. Cu toate astea mi-au ramas doar 2 lucruri: biletul din 92 de la concert, cu poza lui MJ, chitara argintie si cu michael jackson scris cu litere in relief si carte primita de la mos nicolae cand eram pusti.

PS: Cinemapro este sala cu cel mai PROST sunet din tot bucurestiul!

2 comentarii:

Ms. Black spunea...

Imi curg lacrimile siroaie, l-ai descris exact asa cum este el: perfect! Iti multumesc pentru acest post si pentru I'll be there, Live, my favourite version. He took a piece of me with him!
If there's a reason I want Heaven to exist, it's for him, he deserves it! And for me, to finally make my dream come true...
Respect!

otrava spunea...

multam pt cuvintele frumoase. esti tu o simpatica.