Otrava a completat chestionarul lui Proust!

28 oct. 2009



"Chestionarul lui Proust" e un set de întrebări folosite în jocurile de societate, prezent în albumele naive ale primei copilării. Într-o formă sau alta, sub titlul de "oracole", "teste de aptitudini" sau de "cultură generală" fiecare dintre noi am completat astfel de liste de preferinţe, antipatii, dorinţe, idealuri, autocaracterizări. În fond, e vorba de-un rudiment de test psihologic, din care, evident, poţi trage orice concluzie, sau niciuna.



1. Principala mea trasatura: ambitia
2. Calitatea pe care o prefer la o femeie: inteligenta
3. Calitatea pe care o prefer la im barbat: sinceritatea
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: loialitatea
5. Principalul meu defect: incapatanarea

6. Îndeletnicirea mea preferată: sa vad piese de teatru
7. Fericirea pe care mi-o visez: sa calatoresc mult, sa vad TOT
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: nu vreau sa invoc raul
9. Locul unde aş vrea să trăiesc: amsterdam
10. Culoarea mea preferată : verde
11. Floarea care-mi place : floarea soarelui
12. Pasărea mea preferată : tucan
13. Prozatorii mei preferaţi: Pascal Bruckner, Samuel Beckett, Bertolt Brecht
14. Poeţii mei preferaţi: Serghei Esenin, Jorge Luis Borges
15. Eroii mei preferati din literatură : Ivan Vasilievici din Fuga lui Mihail Bulgakov, Baal din Baal de Bertolt Brecht
16. Eroina mea preferata din literatură : Vitoria Lipan
17. Compozitorii mei preferaţi : Franz Schubert, Sergei Rachmaninoff, Nikolai Rimsky-Korsakov
18. Pictorii mei preferaţi : Claude Monet, Paul Cezanne, Vincent Van Gogh, Pablo Picasso, Salvador Dali, Frida Kahlo
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală : mama, era si tata....
20. Ce urăsc cel mai mult : nesimtirea, lipsa bunului simt
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere : incredere
22. Cum aş vrea să mor : In somn pe un vad de croaziera in atlantic
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă : Cele asumate
24. Deviza mea : Carpe diem!

0 comentarii: