Ganduri despre ganduri!

5 nov. 2007


ce e important in viata e sa nu te gandesti prea mult la ce e important in viata. ci s-o traiesti, fara sa suferi ca esti neimportant. parintii mor sa se mandreasca cu odraslele lor. chiar daca ei, l-a randul lor, n-au fost mandria parintilor. exista oameni care in fiecare situatie in care se afla,vor mult mai mult decat ce se intampla.ei se numesc artisti. voi fi ingrozitor de deprimat daca am sa descopar intr-o zi ca am fost cinstit si bun,din lipsa de altceva. majoritatea oamenilor care dau sfaturi bune nu fac ce sfatuiesc ei pe altii. care sa fie motivul? unii experimenteaza, unii sunt ipocriti de clasa si unii o fac fara sa gandeasca. oamenii sinceri si corecti nu dau sfaturi. tac si ajuta cu fapte. Se zice ca banii nu aduc fericire. fericirea sigur nu o aduc insa fara ei e groaznic, banii intretit fericirea. asa e mult mai corect. cateodata cred ca multe din necazurile mele se datoreaza prostiei mele. insa daca nu m-as crede asa de destept as avea mult mai multe necazuri. viata e plina de secrete. daca le aflii,te crezi intelept.daca le intelegi devii intelept.daca le aplici,devii un intelept bogat. si eu, aici cu ghitara si cu palaria ,cant aceasta balada folk si nu m-am cacat de trei zile.de foame.

0 comentarii: