EXCLUSIV! "Mainile" - un film incredibil!

28 nov. 2007

10 comentarii:

konta spunea...

filmul nu-mi spune nimic.la fel de bine pot si eu sa fac filme despre:

1)oameni suferind de gigantism trimisi sa schimbe becuri de iluminat public in Japonia.

2)oameni suferind de sindromul Down angajati la circ

3)doamne/domnisoare suferind de flatulenta in vizita la medicul ginecolog

teo spunea...

Mai bine-ti pupai mainile decat sa scrii. Ramaneai filosof.

teo spunea...

Mai sus ma adresam lui konta.

Konta spunea...

de enunturi din astea a la parintele Cleopa sunt satul.combate cu argumente daca tot ai deschis gura.cheers.

Anonim spunea...

Hai mai konta ca parca are ceva si din actorul ala american...Donald!Hihihi

Konta_Kinte spunea...

inca un anonim?!? mai sunteti multi?

teo spunea...

konta, fa tu filmu' de la punctul 1 si apoi dezbatem tampeniile pe care le scrii ca sa fie scrise.

notalent369 spunea...

ewww...ce manute micute.
oricum, konta, pana si tu trebuie sa recunosti ca spotul e reusit.

Konta_Kinte spunea...

@teo-eu ti-am spus sa combati cu argumente.ce ai raspuns tu seamana perfect cu asta:

http://www.youtube.com/watch?v=lj3iNxZ8Dww

@notalent-spotul este reusit dar eu am zis asa "filmul nu-mi spune nimic".la fel de bine otrava putea sa puna o secventa din "my giant" cu ghita muresan si billy cristal.

notalent369 spunea...

hahahah, true...so very true.