Tara surasului (Dein ist mein ganzes Herz)!

20 iul. 2007


aseara am ajuns acasa pe la 2 si ceva. am deschis televizorul si butonam. am ajuns din intamplare pe tv 5 monde si am lasat acolo. un super concert de la berlin, intr-un parc incredibil, cu o scena dementiala. placido domingo, rolando villazon si anna netrebko. am ramas lipit de televizor si bateriile de la telecomanda s-au descarcat instant cand oamenii au inceput sa cante. "trei superstaruri la berlin" se numeste concertul pe care l-am vazut aseara. la waldbühne (scena din padure) in decorul ireal al amfiteatrului berlinez in aer liber totul este impecabil. pe langa lectia de muzica care m-a facut sa regret ca am clipit de cateva ori specatcolul in sine a fost magnific. publicul era incredibil. femeile erau toate cu rochii scumpe, accesorizate iar barbatii in costum impecabili. am dormit apoi asa de bine…..

0 comentarii: