viata ta e o imitatie...despre oamenii care dau DOAR citate!

18 apr. 2011

Cei mai multi oameni nu sunt ei insisi, ci altii. Gandurile lor sunt opiniile altora. Vietile lor, o imitatie. Pasiunile lor, un citat din altcineva.....


e atat de adevarat. cunosti genul ala de oameni care daca o discutie cu ei inevitabil o sa scoata pe gura un citat din ala prost. "asa e viata", "trebuie sa fim mai buni", "sa moara, sa faca..." sunt unii care traiesc din citate. taximetristul meu care imi spune din 2 in 2 propozitii cate o fraza din noul testament. "unde vrei sa ajungi? isaia 26:2 isus catre efeseni...la pro tv? ok ..." eu le spun oamenii citat. ei sunt praf dar prefera sa zica cate un citat de la un geniu din asta...despre care toata lumea stie ca e fff smecher...adica nu poti sa il cotesti...a zis la fontaine...pai toata lumea stie ca pustiul era tare...


cine sa il conteste? si asa ..hot, top ..bagi citatul. lumea cade pe spate si efectul este garantat. esti tare...ca untul la soare. astia sunt pierduti...mai sunt aia care spun X a zis despre lucrul Y ca este ASA...ok si? tu nu iti pui problema daca e asa sau nu? daca zice pulica franaru ca asa e ..tu il crezi pe cuvant? mergi la filmul X? nu pentru ca am citit o cronica a lui Y si e praf. ok ...


dar tu pareri nu ai? trebuie sa iti spuna unul cam cum sta treaba? singuri nu poti? ok ...atunci arunca citatul din tine. vomita in citate...incercam sa il copiem pe X. ne place ca e dat in sange...si hop. hai sa il imitam. pai nu e mai simplu asa? ce pasiuni ai? imi place sa ma dau cu placa pentru ca si Y se da si el e cool. analogie simpla. Y se da cu placa. Y e cool.  eu ma dau cu placa. Eu sunt cool. ce tare...hai ma ca sigur aveti pe unul cu citatele la el. sigur stie el mersul in citaterie. acolo e dat dracului. el nu stie ce sa faca...dar citatele sunt mereu cu el. le tine acolo. vreau sa ma ai ...iti dau citate si parai...

0 comentarii: