schimb vise misto cu momente din viata reala!

16 apr. 2011

ti s-a intamplat sa nu ti aduci aminte ceva dupa o seara imbibata in prea mult alcool? faze de care nu iti mai aduci aminte...sunt momente in care ai facut ceva si doar din povestile oamenilor care au fost de fata ai aflat ca ai facut lucrul respectiv. nu iti mai aduci aminte unele faze. in acelasi timp exista vise din care iti aduci aminte perfect. super reale. parca esti acolo. si asta in momente in care doar dormi. cu alte cuvinte se pot oare umple momentele de dauna totala cand esti beat cu unele vise misto? de care iti aduci aminte cu placere...de exemplu pot sa cred ca e real un vis in care eu ii faceam sex cu kate moss pe o taraba in piata amzei...si sa inlocuiesc un moment in care am baut prea mult si nu imi aduc aminte prea multe? se pot face modificari? pot sa traiesc cu impresia ca ala nu a fost vis? nu supar pe nimeni...nu inlocuiesc faza asta cu ceva de care sa imi aduc aminte ...fie ca e un eveniment pozitiv sau negativ...e pur si simplu un eveniment de care nu imi aduc aminte deloc. sa zic "stiti ce am facut eu in seara aia dupa ce am plecat din club?" m-am vazut cu kate la everest in romana. a fost super. am fost in amzei. mama ce seara nebuna. si toata treaba asta sa para reala. adica sa nu cred doar eu treaba asta. sa creada totata lumea ca asa a fost. pana la urma nu supar pe nimeni. nu inlocuiesc o amintire naspa cu una misto.... schimb doar un moment din care nu stiu prea multe cu unul din care stiu tot...

0 comentarii: