tara lu' sa moara capra si sa o mancam la all inclusive in bulgaria

4 apr. 2011

iesi pe strada si ai pe tine o pereche de panataloni mai largi. un fes pe cap, o esarfa la gat, o pereche de ochelari cum se purtau acum 30 de ani. cati oamenii se uita ciudat la tine? cati ii vezi cum se benocleaza..cati nu se abtin si comenteaza...mai nou merg cu niste casti imense pe urechi. ii vad ca spun ceva si zambesc. imi dau seama ca scot niste cacaturi pe gura.

daca ai o esarfa la gat inevitabil te intreba cineva "nu iti este ma cald cu aia la gat?" daca ai o pereche de pantaloni largi..cu turul lasat... cineva o sa iti spuna "ai facut pe tine?" daca ai un tricou roz esti gay...si asta nu e valabil doar pe strada. se aplica si printre oameni mai spalati. ti se intampla si la locul de munca ...de la niste oameni de la care ai pretentii...prntre amici, cunostinte...

am fost facut gay pentru curajul de a umbla cu pantaloni roz, rosii sau portocalii...am fost facut gay pentru puloverele lalai...pentru esarfe...palarii...pantofi...despre muncitorii de la colt nu mai spun nimic.

romania este tara in care te fute grija ce face vecinul. de ce ala de la 2 are logan si tu doar tico. e tara all inclusivistilor care se ghiftuie in bulgaria la nisipuri. termitele alea care rup in doua tot ce prind. aia de comenteaza orice, aia de ii intereseaza doar ce fac altii, aia de sunt plini de cacat la gura dar le pute de portocala pe care o mananci tu.... romania e tara lui fute grija de ce face ala de langa. de ce sa aiba ala si el nu. dar nu e doar asta. nu e doar de avut. e de atitudine. oamenii au o rautate in ei incredibila. sunt gata sa sfasiei. nu stiu sa se bucure de lucruri marunte, nu stiu sa multumeasca, sa spuna imi pare rau...


daca mergi in club vine un taran si ma intreaba "ochelarii astia sunt de la harry potter? hahahaha" ce glume de cacat ai  in tine. de ce nu iti vezi de cacaturile tale scarbos ordinar ce esti? de ce te fute pe tine grija cum ma imbrac eu? de ce nu poti sa dormi pentru ca ala de langa tine o duce mai bine decat tine? de ce esti o mizerie de om cand poti sa o arzi decent...cand poti sa tolerezi ce e in stanga si in dreapta ta...de ce nu pot sa faci abstractie...de ce nu poti sa nu judeci...de ce nu poti sa iti vezi de treaba ta....sa nu ii judeci pe cei de langa...

va rog sa va incolonati toti astia de va fute grija cum ma imbrac eu, ce orientare sexuala am, cu ce ma spal, ce mananc la pranz, cati chiloti am...si sa mergeti la nisipurile de aur sa bagati in voi toata mancarea din bulgaria si sa povestiti ce frumos a fost in vacanta.."am mancat tot ce era acolo". apoi sa mai stai cu bratara de la all inclusive pe mana si urmatoarele doua saptamani dupa ce deja ai revenit in romania.

0 comentarii: