weekend cultural

13 iun. 2010

am avut parte de un weekend cultural: vineri am fost la noaptea alba a galeriilor. mi-am facut poza cu "artistul" valeriu mladin la carturesti in subsol - foarte tare expozitia 44 obama. mi-a placut foarte mult ce au facut oamenii de la mccann - atelierul in aer liber cu 4 baieti care faceau graffiti sub cerul liber.la lente niste baieti au desenat de vineri de la 1 pana sambata la 1 o carticica cu benzi desenate...la ota a fost foarte tare - hepa (zanga), marinela botez, claudiu ciobanu....sambata si duminica am fost la street delivery - ceai rece, bicle, palarii, nisip, ness, animalute de infiat, canapele comode, muzica...sambata am aterizat si la ncrr unde am vazut Himlens hjarta - un film suedezo-danez cu un subiect foarte misto, filmat foarte bine si foarte real. mai sunt filme pana joi. aici e programul. recomand filmele de la 9 jumate seara - sunt in aer liber. apoi am fost la noaptea devoratorilor de publicitate unde am vazut cateva reclame foarte tari.

0 comentarii: