mi-am pierdut buletinul...

3 iun. 2010

mi-am pierdut buletinul. habar nu aveam ce sa fac. dar cum exista google am cautat si eu "pierdut buletin" am gasit niste cometarii pe diverse forumuri. ca daca il pierzi trebuie sa platesti o amenda si ca mai bine zici ca a fost furat, ca e gata in 5 zile lucratoare, etc. nimic oficial. am intrat pe siteul politiei. am gasit acolo un numar de telefon de la politia sectorului 1. si am sunat. o voce feminina iti spune ca apelul e pe bani si ca daca apesi 1 se intampla nu stiu ce, daca apesi 2...bla, bla...nimic de buletine, pierderi, furturi...ba da. iti spune o tipa ca daca ai probleme cu actele poti afla mai multe detalii pe un site dubios. dpcs.ro... daca apesi 4 ai sansa sa vorbesti cu un politist si apas fericit 4. nimic. tot de acupat. incerc treaba asta de mai multe ori, dupa jumatate de ora raspunde un nene. ii povestesc despre ce e vorba si ma indruma. culmea omul era ok. imi da un numar de la sectia unde se declara buletinele pierdute sau furate. undeva pe la podul baneasa. imi raspunde o tipa si imi spune sa astept. apoi alta voce. o alta femeie care ma indruma. timbru de la posta 4 lei, platit 7 lei la taxe si impozite, actul de casa original si copie, certificatul de nastere....de ce oare trebuie sa aduci din nou toate actele din moment ce esti in baza de date? mi se pare ok sa mergi cu certificatul de nastere si sa iti faca o poza apoi amaratul ala de buletin. luni o sa merg sa duc toate actele si sa imi fac din nou buletin. ma simt ca la 14 ani. o sa am buletin. esteeeeeeeee. in 7 zile cica e gata. daca ai un bilet de avion si trebuie sa pleci in 2-3 zile din tara buletinul e gata in 24-48 de ore. asta pentru cei care sunt interesati :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

l-ai pierdut aseara la finala ligii de pe lia?

Anonim spunea...

inainte de marele meci. la meciul legendelor :))))))))

Madalina spunea...

bun asa