Relax, cozax, atelierax!

26 sept. 2007


am fost la omul cozo la atelier. m-am relaxat maxim. accidental babies. atat, vorba ei. scaunele, masute, tot felul de vopseluri si uleiuri, care mai de care mai dubios mirositoare, parca picasem intr-o sticluta de oja. tablouri, mobile veche, tot felul de nuante de maro, imi place maxim. sunt innebunit dupa lemn. ma bucuram de tot ce vedeam in jurul meu. din nou accidental babies, de data asta acompaniat de ciprian, motiv in plus sa ne oprim din treaba si sa ii auzim trilurile. am racait un scaunel si m-am relaxat maxim, printre tot felul de glumite ale lui cozo legate de faptul ca migaleam foarte tare fiecare centimetru. am mancat o pizza, ne-am tot indrumat unul pe altul care sa mearga dupa o sticla de suc si tot asa. am ras de o babuta care vorbea cu catelusul ei, un imens dog argentinian patat. ne-am intors la treaba la scaunelul magic, asta dup ace de fiecare data ne opream si cozo imi mai arata cate ceva sensational: gen tronul wc, tablourile cu extraterestrii sau masuta renovate de cozo. relaxare maxima, mult accidental babies si placere ca faci ceva util de care cineva o sa se foloseasca.

1 comentarii:

Anonim spunea...

data viitoare poate incerci la morga niste spalaturi de cadavre,la Lutescu niste intreruperi de sarcina cu vidanja si nu in ultimul rand niste asamblari de cosciuge la cimitirul central.