Greul a stins lumina!

6 sept. 2007

a plecat pavarotti. omul pe care cand il ascultam cantand ave maria mi se facea pielea de gaina. imi aduc aminte ca mi-am luat video dupa 90 si ca aveam trei casete. printre care un film cu pavarotti. o comedioara in care juca alaturi de sotia lui din cate imi aduc aminte. tin minte o bataie cu frisca din care omul meu iesea sifonat rau. iar celelalte doua casete erau cu concertele celor trei. pavarotti - domingo - carreras. omul a stins definitiv lumina in aceasta dimineata la vila sa din modena, dupa multa, multa suferinta. pe 12 octombrie ar fi implinit 72 de ani. a fost spitalizat pe 8 august la modena din cauza unei „stari febrile”, iar pe 25 august a fost externat, continuandu-si perioada de convalescenta acasa. nu a mai aparut in public dupa ce a fost operat pentru ca probabil stia ca finalul e aproape. cine nu avea acasa casete cu "pavarotti and friends"? cine nu a vazut live-uri cu el si super vedete din lumea muzicii. vanessa williams, bono de la u2U2 sau ramazzotti. in 2004 a inceput turneul de adio, la varsta de 69 de ani. boala l-a invins. operatia la pancreas a intrerupt turneul de adio al lui pavarotti, care incepuse cu doi ani in urma si pe care tenorul nu a mai fost capabil sa-l incheie.

1 comentarii:

Anonim spunea...

... cum spunea cineva: "Frate, asteapta-te d'acum sa moara oamenii pe care ii cunosti, artisti, oameni de cultura, actori si altzii.
Ma bucur ca ai scris asta ... gand la gand.